donderdag 8 november 2012

336. De onverwachte verrassing

 Mevrouw Rita Anderson in betere tijden


    Van mevrouw Rita Anderson ontving ik vandaag onderstaande mail. Ik ken haar niet en heb haar, voor zover ik me kan herinneren, ook nooit ontmoet. Maar daarom juist is het zo ontzettend aardig dat deze vrouw aan mij denkt! Zouden de verhalen over de nobele daden die ik verricht dan toch tot ver over de grenzen reiken? Zou mijn naam bij veel meer mensen rondzingen dan ik ooit in mijn ijdelste fantasieën durfde hopen? Is er misschien toch nog iets van gerechtigheid?
    Dat Rita zo gebrekkig schrijft komt ongetwijfeld door haar ernstige ziekte. Da’s niet leuk. Deze vrouw heeft het zwaar en zoekt iemand die haar kan helpen met een allerlaatste wens. Nou, dan is ze bij mij aan het goeie adres. Gelukkig wil Rita er niet over bellen, want ik ben niet zo’n beller. Ik zal haar snel een mail sturen, zodat ik de betreffende weeshuizen en weduwen kan ondersteunen. En met de 20% van het kapitaal die er over blijft komt het wel goed. Om haar eigen cryptische woorden te gebruiken : “…en neemt de resterende 20% om goede zorg van uw zelf te nemen”.

Zie hier de  mail van Mevr. Rita Anderson:

Geachte Geliefde.
    Ik ben mevrouw Rita Anderson uit Groot-Brittannië, ben ik getrouwd met de heer David Anderson i en mijn overleden man was in, beheer van onroerend goed en ook een regering Estate Aannemer voor mijn man dood op 25 januari 2009. We waren elf jaar getrouwd zonder een kind als gevolg van mijn fibriod probleem. Hij stierf na een korte ziekte, dat voor slechts vier uurde days. Before zijn dood waren we weer zowel christelijke geboren. Sinds mijn man dood ik zijn gediagnosticeerd met slokdarmkanker. Toen wijlen mijn man nog leefde we afgezet de som van $ 7.5Million (USD) dollar in een bank. Presently het geld is nog steeds in de bank. Onlangs heeft mijn dokter vertelde me dat ik niet zou duren voor de komende vier maanden als gevolg van kanker probleem. Van alle indicaties wordt mijn conditie echt verslechtert en is vrij duidelijk dat ik niet kan leven meer dan twee maanden, omdat de kanker stadium heeft gekregen om een ​​zeer gevaarlijke fase.
 Het gebalsemde lijk van David Anderson
    Nadat bekend mijn conditie heb ik besloten om dit fonds te doneren aan goede persoon die dit geld zal gebruik maken van de manier waarop ik ga hierin instrueren. Ik wil dat je ten minste 80% van dit fonds te gebruiken voor weeshuizen, weduwen en en ook het uitdragen van het Woord van God en in te spannen dat het huis van God wordt gehandhaafd en neemt de resterende 20% om goede zorg van uw zelf te nemen. l nam deze beslissing omdat ik heb geen kind dat dit geld zullen erven. Dit is de reden waarom ik deze beslissing te nemen om dit fonds te doneren voor het goede doel. Ik ben niet bang voor de dood dus ik weet waar ik heen ga. Ik weet dat ik ga in de schoot van de Lord.Exodus 14 vs 14 zegt dat "de Heer zal mijn zaak aan te vechten en ik zal mijn vrede te houden". Ik heb geen telefonische communicatie niet nodig in dit verband vanwege mijn gezondheid.
    Mijn geluk is dat ik een leven van een waardige christelijke woonde. Wie dat wil de Heer dienen moet Hem dienen in geest en waarheid, altijd
biddende zijn uw hele leven. Schrijf mij via e-mail onmiddellijk en enige
vertraging in uw antwoord geeft mij ruimte in het sourcen van een andere goed mens, want deze zelfde purpose.Assure me dat je dienovereenkomstig zal handelen zoals ik hierin opgenomen. In de hoop om uw reactie direct te ontvangen. Reply: mrsritaanderson530@gmail.com
Bedankt en Blijf gezegend in de Lord.
l blijven van u
zuster in Christus.
Mevrouw Rita Anderson





Rita Anderson na haar trauma









3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Piet,
ook ik kreeg tot nu toe 2 mails...
ja dan denk je hoe gaat dit aflopen, is dat jou al bekend?
hartelijke groeten
Jago

Piet Schellekens zei

Anoniem zei...
Hoi Piet,
ook ik kreeg tot nu toe 2 mails...
ja dan denk je hoe gaat dit aflopen, is dat jou al bekend?
hartelijke groeten
Jago


Hallo Jago,

Ja, dat is me wel bekend. Het is de bedoeling om je geld uit de zak te kloppen. In mijn blog steek ik er even de draak mee, is dus niet serieus bedoeld. Vanzelfsprekend ga ik daar niet op in.

Groeten van Piet

Anoniem zei

Toch knap, het is nu 9 april 2013. Ze leeft nog steeds, ik heb nu ook voor de tweede maal de mail gehad van deze zichzelf in gezondheid overtreffende 'dame'. Ieder ander zou allang overleden zijn. Maar ZE LEEFT..... tenminste volgens haar mail.
Groeten van Cora