zaterdag 21 mei 2011

137. Een Russische bijvrouw

   Ik heb naast de huidige e-mailadressen nog een oud adres van een jaar of 12 geleden, een adres wat ik al jaren niet meer gebruik. Mail versturen lukt niet meer, maar ontvangen nog wel.
   Sinds vorig jaar krijg ik met enige regelmaat mail van Russische vrouwen die volgens hun zeggen dolgraag een relatie met me willen aangaan. Sommige van hen praten zelfs al over trouwen, iets wat ik me ook wel voor kan stellen want wie wil er nou niet zo’n leuke kerel? Inmiddels staan er zo’n twintig Russische schonen in de wacht. Zonder enige uitzondering zijn ze jong en knap, tussen de 20 en 30 jaar.
   Ik ben een beetje laks geweest. Het is niet leuk om vrouwen die serieus in je zijn geïnteresseerd zolang te laten wachten. Het gaat toch over een onderwerp wat voor een vrouw heel veel betekent: een sterke man, een leuk huis, trouwen, kinderen krijgen en een beetje rond het huis en in de keuken koetelen. Maar ja, twintig stuks, zie daar maar eens uit te kiezen. Ik lag er 's nachts wakker van.
   Ten langen leste heb ik het er maar eens met mijn vriendin over gehad, die kan nog wel eens verstandig uit de hoek komen. Zij zegt dat ik het beste Natalya kan nemen. Waarom? Omdat die me al voor de tweede keer heeft geschreven en de anderen niet. “Zij heeft tenminste aandacht voor je, toont initiatief en steekt er nét iets meer energie in dan de rest”. Ja, daar heeft ze wel een punt. En ik moet zeggen, zonder overigens de andere kandidaten tekort te doen, deze vrouw ziet er fantastisch uit. Zoals ze daar in de keuken uitdagend tegen het aanrechtblad staat lijkt ze me een echte keukenprinses, een stoeipoes ook. Dat is niet onbelangrijk en moeten we zeker niet onderschatten. Wij mannen leiden uiteindelijk toch de wereld, zetten de grote lijnen uit en nemen de belangrijke beslissingen die er echt toe doen. Als we thuiskomen van een drukke dag willen we ons kunnen ontladen en weer opladen, dan willen we goed verzorgd worden door een mooie vrouw die zich dienstbaar kan opstellen en eens even niet aan zichzelf denkt. Nou, dat zie ik allemaal wel in deze vrouw. Ja, laat ik toch maar deze Natalya doen. En als het niks is zijn er altijd nog 19 over.


Hieronder een wilekeurige selectie afbeeldingen uit de diverse mails..


De foto en mail van Natalya:
Hi dear stranger,

I was a young girl with Rus. I am Nataliya. There are 25 years.
I live singly. I do not know how to do the knowledge in Internet, but here proverт. I am very alone and I would want to find a man.
I am looking for a serious relation, friendship and love. I want to find in this big world, a good man with a I'll be happy. I want to find a satellite that is next to me. The man who gives me their love and care and respect me and my feelings.
I send my photo to you, hope you like. perhaps I and you puт to obtain something. If you have interested to acquire familiaritа, then to write to me to my mail: natysyaj@yahoo.com
I wait for your message. Nataliya.


Geen opmerkingen: